“Hjemløs” i London.

Jeg er nå blitt hjemløs i London. Det høres mer dramatisk ut enn det er fordi jeg har fått sjekket inn på et herberge. Har flyttet masse saker inn på et lager og fikk i går med meg resten dit jeg nå skal bo i et par dager.

Jeg deler room med flere andre og hater det. Jeg har bodd på denne måten flere ganger før, men da var det en annen situasjon, feks at jeg nettopp hadde flyttet til London eller var ute å reiste, men nå er jeg eldre og foretrekker på det sterkeste å ha mitt eget rom. Da det er mer sikkert og jeg får tiden for meg selv jeg trenger.

Men dette får duge for nå. Jeg har jobb til ca 25. Oktober og etter det reiser jeg tilbake til Norge.  Da får jeg heller tåle å bo slik en liten stund.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

