Regnværsdag

Det regner ute, og det matcher humøret mitt.

Onsdag reiser jeg tilbake til London, til de to usikre og dårlig betalte jobbene mine.

Jeg har heldigvis fått jobbet litt her hjemme men skulle helst sett at jeg kunne ha jobbet mer. Siste sjans for jobbing her er i morgen og håper inderlig at de tar kontakt ang. en vakt, om en bare noen timer.

Jeg har fått et litt elsk/ hat forhold til London. Jeg elsker byen, den er utrolig nydelig og i vår/ sommer møtte jeg noen som fikk meg til å gjennoppdage hvor fantastisk London egentlig er.

Men jeg hater den/de dårlige jobbene mine som ikke verken er givende eller noe jeg har utdannet meg innen og jeg hater den dårlige lønna, hvordan kan noen overleve på den?

Jeg har nå gitt meg selv frist til Jul for å finne en bedre/ mer givende jobb ellers må jeg flytte tilbake til Norge igjen,noe jeg egentlig ikke ønsker,men må man så må man.

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Regnværsdag

  1. Siri says:

    Håper du lykkes innenfor jobbfronten😀 Skulle gjerne tenkt meg å flytte til London, men høres frustrerende ut med tanke på jobb. uff :S

Leave a Reply

