På vei til Danmark.

Da er vi på plass på båten.

Pappa har spandert på oss Commondore Balcony lugar, mye bedre standard enn jeg har opplevd før, men så har jeg jo for det meste vært på billigturer før.

Lugaren har to store vinduer og egen balkong, så vi har god utsikte nå på utfarten gjennom Oslofjorden.

Er jo som et flytende hotellrom dette. Og vi har også tilgang til en egen lounge som vi dele med de rundt som også har Commodore lugarer.

Jeg har også tatt en tur rundt på båten, tax-freen er allerede åpen og jeg var innom og så meg ut et par ting, skal unne meg en lip balm fra Ole Henriksen og noe lakris som jeg kan ha med meg tilbake til England siden det er så dårlig med ordentlig lakris der.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

