Valgdag!

I dag har jeg sett endel på valgsending på tv, jeg har allered stemt så nå er det bare å vente. Begge mine foreldre har gjort sin borgerplikt og stemt idag, så jeg er fornøyd. Synes det er viktig å bruke stemmeretten, tenk at det bare er 100 år siden kvinner fikk stemmerett.

Ikveld er det duket for for valgsendinger fra de forskjellige valgvakene så jeg har vært en tur på butikken for å hamstre inn litt forfriskninger.

Jeg håper du har brukt stemmeretten.

God valgvake!

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

