Min rolige helg.

Helga har blitt brukt til avslapping og tv-titting.

Selv om jeg har stemt har jeg sett endel politikk på tv, jeg har klart å fått min mor til å bestemme seg for at hun skal stemme og har derfor brukt litt tid på prøve å “lede” henne på riktig vei.

Lørdag så jeg også på første episoden av Side om Side på NRK, en litt artig serie selv om jeg tror den kan spille litt på det pinlige. Komme til å følge med den videre, håper den er tilgjengelig på nett tv fra London.

Jeg har også fått med meg Alt For Norge, reality serien med norsk-amerikanere som kjempe om å vinne et møte med sine norske aner.

Nå er jeg klar for en ny uke som inneholder jobbing (forhåpentligvis) og en tur til kongens by, København.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

