Sjokolade med havsalt.

Jeg har tidligere skrevet et innlegg om Northern Delights som lager sjokolade med havsalt og med tyttebær.
Jeg synes det er spennende å prøve nye ting så da jeg leste at Lindt også hadde en sjokolade med havsalt som var å finne i visse matbutikker bestemte jeg meg for å se om jeg kunne finne den.

Da jeg var innom Lerøy mat på Galleriet denne uken kom jeg plutselig på denne sjokoladen og var veldig glad da jeg fant den.
Jeg liker godt mørk sjokolade og i denne har de puttet saltkrystaller som gir en spennende smak av søtt og salt sammen.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Sjokolade med havsalt.

  1. Silje says:

    ooo! Den hørtes god ut!

Leave a Reply

