Enda en dag fylt med film.

Jeg hadde tenkt å gå å se film kl. 9 idag tidlig, men fant ut at jeg droppa morgen/formiddagsfilmene idag.
Første filmen var derfor 16.50 og jeg skulle se The Imaginarium of Doctor Parnassus.
En magisk film.

This entry was posted in BIFF and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Enda en dag fylt med film.

  1. martine says:

    åh, The Imaginarium of Doctor Parnassus har jeg skikkelig lyst til å se!Hvorfor ser du SÅ mye film akkurat denne uken? Hehe, forsto ikke helt hvorfor jeg! Skolegreier?

  2. mokath says:

    Den var bra. Og Heath Ledger var veldig fin iden. ;)Den siste uken har den vært BIFF (Bergen internasjonale filmfestival).Masse spennende film, endel førpremierer , men også mange ikke-kommersielle filmer.

Leave a Reply

