Hjemme i Bergen igjen.

Jeg kom igjen fra en liten ferie i går kveld.
Jeg var først et par dager i Hamar før jeg dro til Tjøme sammen med faren og søstra mi.
I løpet av uken som har gått (onsdag – onsdag) har jeg rukket å besøkt
Oslo,Hamar,Tjøme,Tønsberg og Sandefjord.

Tjøme


Verdens Ende


Toget over fjellet.

Alle bildene er tatt med mobilkamera.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Hjemme i Bergen igjen.

  1. Hild Frøya says:

    Hvilken mobil bruker du? Det ble jo skikkelig flotte bilder🙂

  2. mokath says:

    Jeg har en Sony Ericsson w980

Leave a Reply

