Utslått av varmen.

Det har vært noen ganske hete dager nå, har vært litt utslått er virkelig ikke vant til sånt vær.
Har nettopp fått bestilt meg billett til Harry Potter midnattsvisning i juli og det gleder jeg meg veldig til.
Har jo ventet så lenge på den filmen (og har nå lært at hvis det er noe du virkelig ønsker, grip sjansen før det er for sent!)

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Utslått av varmen.

  1. hjartesmil says:

    sv: nei, det har eg ikkje. burde eg det?

  2. martine says:

    Anbefaler tur til Gøteborg! Fin by! :DVi bodde på Spar Majorna (http://www.sparhotel.se/) Betalte bare ca 270 pr natt – veldig billig synes jeg! Det hotellet ligger ca 10 min med trikken utenfor handlegatene.. Er nok pusset opp siden bildene på nettsiden ble tatt – så det var enda finere der!🙂

Leave a Reply

