Blomster og ram.

Dette er dagens shopping.
Var innom en koselig blomsterbutikk like ved Bryggen og klarte ikke gå uten å kjøpe en sånn.
Og jeg hadde jo allerede en vase , som jeg kjøpte på Ikea for lenge siden, så nå fikk jeg brukt den og.

Ellers så har jeg bedrevet kvelden med å spille Sims 3, men pc’n min er dessverre litt treg så jeg har måttet bestilt mer ram som jeg skal prøve å få innstallert selv.
Har forhørt meg med et par personer som er litt mer datakyndige enn meg så jeg tror det skal gå bra, håper ihvertfall det.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

