Sims 3

Nå er det ikke mange dagene til Sims 3 er å få kjøpt i butikkene.

Jeg har før spilt både Sims 1 og 2 og har til nå vært litt usikker på om jeg skulle gidde å kjøpe Sims 3, men etter å ha lest endel om det og sett blant annet videoen under så blir det vel en tur på spillbutikken denne uka for å få skaffet meg spillet.

Håper bare den stakkars PC’n min takler spillet.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Sims 3

  1. reitan says:

    shit, lenge siden jeg har spilt, men ikke noe mindre hekta🙂

Leave a Reply

