Blomster og ….sommerfugler

Dagens shopping. Klarte ikke dy meg da jeg så dette søte kjedet på H&M.
Tror jeg har litt dilla på “insekter” før tiden, bille øredobber, billebelte,billebrosje og nå dette sommerfugl-kjedet.

Denne så jeg på vei til skolen idag og måtte bare forevige den.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Blomster og ….sommerfugler

  1. Hanne says:

    Kjedet var helt nydelig:)

  2. ceciliemaria says:

    Åh, sommerfuglsmykket ser nydelig ut! Jeg syns dt er så pent med slike hårklemmer også… Pynter så fint opp! Ha en deilig dag!

  3. Bente says:

    Tusen takk :DKjempefint smykke!

  4. Jorunn says:

    Kjempe fint…

Leave a Reply

