Ben and Jerrys….


Har funnet ut at Deli de Luca skal begynne å selge Ben & Jerrys iskrem i løpet av oktober, håper de skal selge min favoritt cookie dough.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Ben and Jerrys….

  1. Beathe says:

    ben og jerrys? bra is? har ikke smakt den før jeg🙂

  2. Anonymous says:

    Kommer i 6 varianterChunky MonkeyVanilla Toffee CrunchPhish FoodChocolate Fudge BrownieCookie DoughStrawberry Cheesecake

  3. Stefan says:

    cookie dough… mm memories!

  4. mokath says:

    Ben & Jerrys er favoritten, utenom italiensk gelato da.Har dere Deli de Luca i Trondheim kanskje? Da MÅ du prøve cookie dough isen.

  5. Beathe says:

    Hehe.. ja ingenting slår italiensk gelatio! Aner ikke om vi var deli de luca i trondheim, tror igrunn ikke det siden jeg ikke har sett det. Men hvis jeg plutselig finner ben & jerry's et tilfeldig sted i trondheim så skal jeg prøve cookie dough-isen🙂

Leave a Reply

