Endelig nytt innlegg…

Lenge siden jeg har skrevet innlegg her nå.
Oppholdet i Leeds ble litt kortere enn planlagt og jeg befinner meg nå hjemme i Hamar.
*Savner England*
Skolen begynner om 1uke, og jeg har ikke funnet meg noe sted å bo enda.
Ikke er jeg sikker på om jeg vil tilbake til Bergen heller……

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Endelig nytt innlegg…

  1. Beathe says:

    hurra for nytt blogginnlegg!!🙂 hva skal du finne på hvis du ikke skal gå på den filmskolen i bergen?

  2. mokath says:

    Vurderer å studere film i England istedet.Har kontakt med 2 “byrå” som tibyr utveksling til engelske uiversiteter, men er fredeles litt usikker på hva jeg skal gjøre.

  3. Stefan says:

    Hello Mona, good to see you are still alive. I still miss you😦 send me an email sometime..

Leave a Reply

