Ingen vei tilbake…

Nå er det ingen vei tilbake,
har funnet en vertsfamilie som jeg skal være au pair hos i sommer,
flybilletten er booket, overnatting i London reservert
og togbilletten videre til Leeds skal jeg ordne med senere.

Dra om en mnd. den 14.Juni, så nå blir det masse å gjøre med pakking vasking, flytting av ting til lager og prøve å finne et sted jeg kan bo til høsten.

Men jeg gleder meg veldig til sommeren da.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Ingen vei tilbake…

  1. Stefan says:

    Take a bus from London to Leeds, it’s a lot cheaper than a train ticket.

  2. Beathe says:

    så spennende! gratulerer:)

Leave a Reply

