Langfredag…

Det er langfredag og et år siden jeg tilbringte påsken i Roma sammen med min far og søster.
Langfredagen var vi utenfor Colosseum der det ble holdt gudstjeneste(?) på latin og italiensk.
Roma er en fantastisk nydelig by og jeg kan anbefale å reise dit.
*Vil gjerne tilbake*

Noen bilder fra Roma og Torino:


Colosseum


Ruiner


Flere ruiner


Trevi-fontenen (ja, jeg kastet mynt)

Noen bilder fra Torino:


Fra en park

Teatermuseet – Ville vesten saloon

Takk Pappa, for den fine ferien!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Langfredag…

  1. Beathe says:

    morsomt å se bilder fra roma, fine, fine byen:) jeg har også masse bilder av.. ja, ruiner. God Påske:)

  2. Beathe says:

    jeg har fått meg ny blogg:D sjekk ut: http://beatheblog.wordpress.com/

Leave a Reply

