Musikkvideo

Det er jo et par uker siden vi ble ferdige med musikkvideoen
så jeg tenkte det var på tide å legge den ut.
Jeg var klipper, noe jeg syntes var kjempe gøy, faktisk så gøy at jeg kommer til å velge klipp som fagfunksjon hvis jeg søker 2.året.

Nå holder vi på å lage reklamefilm for skolen.

ONC – Breath of time

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Musikkvideo

  1. Beathe says:

    klart jeg leser bloggen din, har bokmerket den:)Kul musikkvideo, tipper dere er ganske stolte av dere selv:)

Leave a Reply

